GDANSK | VLOG + HAUL

Denne helgen her har gått så fort! Mona og jeg har kost oss skikkelig og det er så fint å ha fått opp kontakten med henne igjen! Jeg skulle så ønske vi bodde i samme by for vi har så mange like interesser. Hadde hun bodd i samme by hadde vi nok hengt sammen hver dag, tatt masse bilder, gått på dans og yoga sammen, dratt på alt for mange shopping-turer og alt mulig annet rart. Om ikke så alt for lenge sette de opp skøytebane på torget her og da blir det en skøytedate på oss! I tillegg er vi jo veldig glad i å ta bilder og bli tatt bilde av begge to og de som er rundt oss til vanlig er jo dritt lei av å bli mast på om å ta bilder hele tiden haha.

Bortsett fra overnattingsbesøk av Mona har helgen gått til prøver til danseforestilling og i dag hadde vi generalprøve. Den siste dansen gikk ikke så alt for bra. Jeg presterte å hoppe over tre trinn og gå videre av en eller annen grunn. Jeg kan jo dansen. så jeg vet ikke hva som skjedde. Heldigvis var det “bare” generalprøve og det sies jo at for at forestillinger skal gå bra så skal ikke generalprøven gå på skinner. Svart tights til den dansen glemte jeg også, men heldigvis hadde jeg på meg en grå tights da jeg dro så da brukte jeg den, noe som var bedre enn hvit. Den svarte tightsen har jeg pakket ned nå i det minste slik at det er klart til i morgen! Da er det nemlig klart for siste generalprøve. Merde!

Under her ser dere en blanding av en vlog og små filmklipp fra Gdansk og på slutten kommer innkjøpene fra turen. Håper filmen faller i smak, vi hadde iallfall en veldig fin tur! Starten av filmen er litt merkelig altså, men den blir mer normal eller hva jeg skal si etterhvert. 

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg