SISTE GENERALPRØVE

Hei dere! Da er det klart for andre og siste generalprøve før forestilling! Jeg ankom Bølgen nettopp og ble en del forsinket fordi bussen var veldig forsinket. Hvor typisk er ikke det? Så nå er hendene mine så kalde at jeg sliter med å skrive. Jeg har fått på meg kostymet, sminken ordnet jeg før jeg dro og da gjenstår bare håret. Generalprøven starter nå straks og i dag skal jeg ikke danse før siste nummer i første akt, så jeg tar det ganske med ro 🙂 I dag skal jeg sitte og se på hele andre akt så det gleder jeg meg til! Vi fikk muligheten til det i går også, men fordi det var søndag og busstidene er helt elendige på søndager så fikk jeg kun med meg litt. Nå har jeg i tillegg husket brillene mine, så da får jeg sett alt myyyye klarere hehe. Uansett, dette blir gøy! Og dere som skal se forestillingen burde virkelig glede dere, den er så bra!!

På søndag får dere foresten se dansene jeg danser, for da kommer det en video! Enn så lenge får dere se lørdagens antrekk haha: 

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg