DANCE REMAKE | THEN VS NOW

God kveld eller god natt, alt etter som! Det ble visst enda ett innlegg fra meg i dag gitt og et ganske så spontant ett! På bussen på vei hjem fra kulturhuset fant jeg en gammel dansevideo på ipod’en min. Jeg fikk liv i ipod’en min tidligere i dag så det var veldig artig å se hva som befant seg der! Da jeg var hjemme rundt 22.15 bestemte jeg meg for å prøve å lage en remake av den gamle dansevideoen og jeg vet virkelig ikke om jeg skal le eller grine? Svært spontant ble det, men jeg var så i dansehumør etter å ha vært på den siste generalprøven. Det verste er at på den videoen som er gammel hadde jeg øvd såååå mye og jeg følte det var sååå bra, men det ser jo virkelig ikke ut haha. Den til venstre ble altså filmet litt etter jeg hadde startet å danse. Den til høyre filmet jeg nå etter å kun ha sett videoen noen få ganger og jeg filmet kun en gang. Jeg glemte jo en del og la til litt, men sånn blir det når det blir filmet på første forsøk uten å øve på forhånd haha. Det hadde vært artig å lagd flere slike videoer, da hvor jeg lærer meg dansen fra de gamle filmene først og filmer med noe annet enn webcam. Jeg tror jeg skal klare å finne noen videoer til av gamle danser iallfall! Hadde det vært artig?

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg