OVERALL DRESS

Denne kjolen her er jeg sååå glad i og det er synd jeg ikke bruker den oftere. Sist jeg brukte den var faktisk i sommer, dagen før jeg hadde norskeksamen. Slikt husker jeg, men spør meg hva slags planer jeg har i morgen eller hva jeg gjorde for noen få dager siden så er jeg helt blank. Derfor er jeg helt avhengig av planleggingsboken min hvor det står alt fra dato og tid på møter til å gå ut med søpla. Å mate kattene står faktisk ikke på listen min noen gang da den ene katten sier ifra veldig tydelig bare det begynner å nærme seg tomt i skålene! Hadde hun ikke vært slik er jeg nesten redd jeg måtte ha skrevet ned det også hehe. Det er ikke sjeldent jeg har fortalt noe og fått høre “Elise… dette er tredje gang du sier det denne dagen”. Det er jo nesten et under at jeg ikke strøk i alt på skolen. Langtidshukommelsen min derimot, den er ekstremt god og jeg husker mange små detaljer. 

Jeg har fått filmet resten til episoden som kommer ut senere i dag i serien min “A new better life” og jeg har fått redigert den ferdig. Nå gjenstår det kun å laste den opp og lage et forsidebilde til videoen. Jeg ble ganske fornøyd med ukens video i serien, for å være ærlig. Om ikke så alt for lenge tar jeg turen ned til Bølgen Kulturhus for enda en forestilling (vi har forestillingen hver dag denne uken) og jeg tenkte å laste den opp mens jeg er der. Nettet der er så utrolig mye raskere enn hjemme! I dag kommer også pappa for å se forestillingen, noe jeg setter utrolig pris på! Dansingen betyr så mye for meg og istedenfor fotballspillere som har kamper har vi danseforestilling. Så det blir på en måte litt at han heier fra sidelinjen ved å komme! Håper dere klikker dere inn senere i kveld for å få med dere videoen forresten! 

Ps: lik gjerne siden til bloggen min HER så får du med deg når jeg oppdaterer 🙂


 

 

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg