A NEW LIFE | when you have a bad day | EPISODE 5

God kveld dere! ♡ Jeg håper alle har hatt en så god start på uken som mulig. Selv har jeg hatt det utrolig fint med masse dansing. Forestillingen i dag gikk ganske så bra for min del, bortsett fra at plasseringene ikke ble helt perfekte. Her kommer episode 5 i serien min “A new life” og jeg blir helt rørt over tilbakemeldingene deres på serien! Flere av dere har fortalt meg at det var godt for dere å se at dere ikke er alene og flere av dere har fortalt meg at denne serien har hjulpet dere. Det gjør meg så glad å få slike tilbakemeldinger! Jeg håper at også denne videoen kan være til hjelp og at den faller i smak. Del gjerne noen flere tips i kommentarfeltet om du har noen. Har du noen ønsker til temaer til serien er det også bare å si ifra, så kanskje jeg lager en film om nettopp det. 

Ps: lik gjerne siden min som du finner ved å klikke HER, så får du med deg når jeg oppdaterer bloggen. 

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg