NOVEMBER OUTFITS

Jeg kjenner det krible i magen bare ved å tenke på at det i morgen er første desember. Desember dere! Til morgenen i dag stod jeg opp etter kun 2 timers søvn, dusjet og ordnet meg. Like etter listet jeg meg inn i boden og begynte å bære opp pappeskene og posene. Dere kan vel gjette med hva.. julepynt så klart! Jeg snek meg opp i stuen, satte på julemusikk og danset rundt mens jeg begynte å pynte. Sang gjorde jeg vel også og det er kanskje like så greit at Andreas ikke var våken så han slapp å høre på det haha. Det ble sååå koselig og fint med en julepyntet stue. Jeg filmet en del også, så det kommer en “pynt med meg” video om ikke så alt for lenge. Rett før jeg hadde hengt opp de siste kulene på treet våknet Andreas og det var utrolig fint å se reaksjonen hans da han kom opp i stuen! Han hadde jo ingen aning om at jeg hadde vært våken noen timer og pyntet. 

Siden det er siste dagen i november i dag har jeg samlet alle antrekkene fra denne måneden under her, slik jeg da jeg skulle fortsette med i slutten av hver måned. Jeg synes faktisk det er litt artig å se selv også. Hvilke antrekk likte du best?

-Elise Amanda

7 kommentarer
    1. Jeg digga det første!! Men også andre fine. Bilde 3 var kult antrekknmed veska og lua til..hele antrekket :-):-)
      (Ps! Jeg serbikke hele teksten på innlegget, mulig det ikke går på mobil? Vet du drt? Men du har veldig fin blogg og design.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg