SILVER & BLUE

Er dere lei snakk om danseforestilling nå eller? Jeg har jo omtrent ikke skrevet om annet den siste uka, men så er det også det jeg har brukt tiden min på hver dag også da. Denne uken her går alltid så alt for fort, det er like trist hver gang det er over. Jeg har danset hver dag, blitt kjent med flere nye mennesker, ledd og smilt mye og egentlig bare kost meg. Det er så rart at når man går på scenen og skal danse en dans på flere minutter og så poff, så er danset over som om den kun varte i noen sekunder. Den ene dansen jeg er med på er siste nummer i første akt og på slutten før sceneteppet lukkes faller det masse gullkonfetti over oss faktisk! Jeg trodde ballettlæreren tullet da hun fortalte at det skulle skje haha. Som “oppvarming” i dag hadde noen av oss jentene i Survival og Homeless en liten photoshoot og det morsomme er at det faktisk funket som oppvarming hehe. 

Under her ser dere hva jeg hadde på meg en liten stund før jeg skiftet til tights, en comfy bukse, fleecegenser og fikk satt opp en ballettdott på hodet. Det er jo slik jeg har vandret rundt denne uken. Håret oppsatt og comfy varme klær eller i kostyme med varme klær over. Ikke minst store, myke og varme sokker. Det skal bli rart å gå i vanlige klær igjen. Etter dagens forestilling skal Andreas og jeg lage vegansk shepherdspie til middag, det er sååå godt og jeg anbefaler det virkelig!  Forestillingen er ferdig når dette innlegget blir postet da, for i skrivende stund sitter jeg på dansingen og venter på å stille opp til applaus. Vi har heller ikke fått sett denne ukens episode av Truls a la Hellstrøm, så det står også på planen i dag. Det er så morsomt, vi ler så vi omtrent griner hver gang begge to. Flere som følger med på det?

-Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Det er rart med sånne forestillinger, man forbereder seg så mange uker og kanskje måneder, så plutselig er det over! Men virker som du har kost deg masse og fått mye igjen for all jobbingen! Håper du koste deg med pai da, send meg gjerne en link til oppskrift hvis du har 😀

    2. Henriette: Ja, det er så rart! Det har jeg så absolutt! <3 Takk! Fant den på bloggen til Caroline Berg Eriksen, så veganiserte jeg den bare. Jeg har også byttet ut blomkålpuréen hun har på toppen med hjemmelaget potetstappe (som det egentlig skal være) og det også var veldig godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg