DANCE REHEARSAL – ONE DAY IN MY LIFE

Trodde dere jeg var ferdig med disse innleggene om danseforestillingen? Da må dere tro om igjen. Jeg lover at det her blir nest siste innlegg om årets forestilling altså hehe. Det eneste innlegget som kommer om det etter dette er noen bilder av oss fra forestillingsdagene. Tenk at i dag er det siste forestilling! Det er så trist, jeg vil bare fortsette og fortsette. Det er rart å tenke på at i går danset jeg “survival” for siste gang og “modern times” for nest siste gang. Jeg vet at jeg har skrevet alt for mye om det de siste dagene, men dansingen betyr så mye for meg. Jeg kom faktisk frem til at jeg fortsetter etter jul, selv om det dessverre ikke blir så alt for lenge på grunn av innleggelser. Dessuten så er jeg jo eeeegentlig for gammel til å gå på ungdomspartiene der, men alderen min har heldigvis ikke vært i veien for å få noe ut av dansingen eller for det sosiale. Under forestillingsdagene har jeg sittet og hatt det hyggelig med alt fra 13-åringer til 35-åringer for eksempel. Så skal jeg jo innrømme at for min del føles det veldig greit å se yngre ut enn jeg er. Hadde jeg stukket meg veldig ut og sett mye eldre ut enn alle andre på partiene jeg går på tror jeg at jeg hadde syntes det var ubehagelig. 

Selv om dansesesongen er over for i år så blir det noen turer innom dansestudioet før jul. Allerede på torsdag er det drop in yogatimer der med flinke og gode Ann-Hege, så det skal jeg bli med på! Så skal man ikke se bort i fra at det blir litt dansing der heller hehe. Anyway, her får dere en video om en dag i mitt liv fra en av dagene det var danseprøver før forestillingen. Da får dere også sett dansene jeg er/var med på. Det er synd jeg ikke fikk filmet med kostymer, for det gjør utrolig mye, men dere får iallfall sett dansene og det er jo det viktigste! 

-Elise Amanda

7 kommentarer

Siste innlegg