GDANSK THROUGH MY PHONE

Da Anniken og jeg var i Gdansk tok vi naturligvis noen bilder med mobilen også og noen av dem tenkte jeg å dele med dere i dag. Jeg liker egentlig mobilbilder, det blir litt mindre formelt på en måte. Jeg skulle ønske at jeg hadde økonomi og helse til å reise mye. Det er så mange steder jeg har lyst til å se og oppleve. Når jeg er på reise føler jeg meg liksom så.. fri. Ja, jeg tror fri er det rette ordet. Denne turen gikk så alt for fort. Heldigvis skal jeg tilbake til Gdansk igjen til sommeren med hele familien. Men drømmereisemålene mine er India, Russland og Maldivene. I løpet av livet mitt håper jeg å få sett alle de tre stedene. India for kulturen, maten og arkitekturen. Russland for balletten. Maldivene bare fordi det ser så vakkert og deilig ut. Hva er dine drømmereisemål?

-Elise Amanda

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg