HUNGRY HEART

Wow, dagen i dag har gått fort! Jeg møtte Nora i byen i stad hvor vi kikket litt rundt og spiste lunsj på Hungry Heart. Hvis du ikke har vært der før så anbefaler jeg det virkelig! Den caféen alene er jo nesten (ikke nesten, den er) verdt er tur til Larvik for. Valget denne gangen falt på mix av dagens vegetarsalater med hummus, det beste glutenfrie brødet jeg har smakt og aioli. Det smakte sååå godt! Ikke minst var det fint å catche up med Nora. Det er litt vel kjipt når nesten alle vennene mine har flyttet fra Larvik til å studere, heldigvis kommer folk hjem til jul! Nora har heldigvis ikke flyttet lenger enn til Kristiansand da, så hun må jeg se til å få besøkt der en gang om ikke så alt for lenge også. Og siden hun er mye hjemme denne måneden kommer jeg til å tvinge henne til å henge en del med meg hehe. Det kommer noen bilder av henne senere forresten, hun har farget håret sitt rosa og wow hvor fint det ble! 

Jeg tror forresten ikke det kommer en ny episode av “A new life” på onsdag. Uken som var gikk veldig fort og jeg har hverken hatt overskudd eller energi til å filme, så da hopper jeg heller over en uke enn å slite meg totalt ut. Denne serien lager jeg jo for min egen del også. Håper ikke dere som hadde gledet dere til en ny episode blir skuffet. Jeg lover at det kommer en neste onsdag! 

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg