SURVIVAL & MODERN TIMES

God kveld dere! Det blir en litt sen oppdatering fra meg i dag. Jeg skulle til sentrum i  stad for å hente en pakke og bli med Andreas til frisøren hvor han skulle bli klipt og i det jeg var på vei ut ringte Anniken og lurte på om jeg ville bli med til Rusta. Det ville jeg selvfølgelig. Når sant skal sies hadde jeg spurt Anniken dagen før om vi kunne dra på Rusta en dag. Vi kjørte med julemusikk på radioen og sang med på både det vi kunne og det vi ikke kunne. Pent var det nok ikke, men gøy? Absolutt! Jeg kjøpte med meg de posterne og hengerne jeg har postet om i “hva jeg ønsker meg til jul” innlegget og litt annet småting. Haha den pakken jeg hentet i sentrum var forresten den fleecypysjen jeg hadde ønsket meg. Den sitter jeg i nå og den er såååå god! 

I morgen tenkte jeg å poste “pynt til jul med meg”, jeg må bare få redigert den. Her kommer også det siste snakket om årets juleforestilling. Bildene med det hvit kostymet hører til nummeret Survival og det svarte hører til nummeret Modern Times. Alle bildene har jeg tatt med selvutløser, så de ble så som så. Artig å ha bilder fra det er det i det minste. Og de andre jentene ble fornøyd med bildene heldigvis! Dette innlegget ble utrolig rotete, beklager. Håper dere får en fin kveld! <3


(haha, her mister jeg balansen)

-Elise Amanda 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg