BEDTIME THOUGHTS #4

💭Herlighet, om litt over ett døgn er Mona og jeg på vei til Gardermoen med kurs for Rhodos!!!

💭Skulle ønske at jeg kunne bruke litt mindre tid og krefter på å hate min egen kropp så mye hver dag.. jeg vet jo så godt hva som er realiteten, men følelsene mine er bare ikke enig.

💭Jeg fikk en himla god nyhet i dag som jeg gleder meg såååå mye til å dele med dere! Dette er noe jeg virkelig har jobbet hardt for og det er en drøm som har gått i oppfyllelse!

💭Hvorfor spurte jeg egentlig Andreas om å koble til skriveren vi fikk av mamma? Jeg klarte det jo helt fint selv haha.

💭Jeg er så himla heldig som har Andreas i livet mitt og jeg klarer nesten ikke tro at han er min og tenk, vi har snart vært sammen i 5 år!

💭Håper så inderlig at spiseforstyrrelsen ikke ødelegger ferien og at ferien blir litt ferie fra SF også.

💭Det er veldig sårt å skulle se på juleforestillingen til dansestudioet i år fremfor å skulle danse selv.. men jeg gleder meg likevel til å se forestillingen, jeg tror nemlig den blir veldig bra!

💭Gah, jeg stresser så mye med egenkapital til bolig. Jeg vet at jeg er svært ung, men jeg har en så intens frykt for å aldri komme meg inn på boligmarkedet.

💭Jeg er konstant redd for at Lucy skal dø, hun begynner å bli en veldig gammel katt nå og jeg har hatt henne halve livet mitt omtrent.

💭Lurer på hvor tidlig jeg faktisk klarer å stå opp i morgen, jeg må jo opp veldig tidlig for å pakke ferdig, men også fordi jeg skal klare å sovne tidlig i morgen kveld.

💭Pust, pust, pust, dette går bra.

💭Kanskje jeg snart skal begynne å gjøre alvor ut av å skrive en bok.. det hadde vært noe det!

 

 

Hva slags tanker fyller hodet ditt i kveld?

 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg