SUKKERSPINN

Nora har farget håret sitt og jeg er ikke liiiitt sjalu da… det ble så fint! Hun kledde det utrolig godt, synes dere ikke? Vi var jo en tur i sentrum sammen i går hvor vi kikket litt rundt og dro på café, selvfølgelig ble det litt bilder også. Jeg savner faktisk skikkelig å ta ordentlige portrettbilder. Ikke bare slike som de under som er tatt i full fart. Portrettbilder hvor tema, antrekk og location (nå har jeg prøvd i 2 minutter å komme på det norske ordet, men jeg er helt blank) er planlagt. I tillegg til hvilken tid på døgnet, det har så mye å si for hva slags lys og stemning man ønsker. Det må jeg virkelig få til igjen snart! Hvis du har lyst til å bli tatt bilde av så sleng gjerne igjen en kommentar her hvor du sier hva slags bilder du ønsker, så kanskje vi kan få til noe. Du trenger kun å skrive fornavn, men husk å få med mailen din også i så fall slik at jeg får kontaktet deg. Mailen din er det kun jeg som kan se, den kommer ikke opp i kommentarfeltet. 

-Elise Amanda

8 kommentarer

Siste innlegg