ITS BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS

Hallo, det snøøøør! Vet dere hvor glad jeg ble for å se det eller!? Jeg må jo ha sett ut som et 5 år gammelt barn med tanke på begeistringen min! La oss spole litt tilbake: i dag tidlig dro jeg til DPS og Andreas var så snill at han ble med meg. Da jeg kom hjem rakk jeg en liten powernap før jeg måtte dra til sentrum for å møte Mona, hun skal nemlig sove over. Vi tuslet litt rundt i sentrum, tok noen bilder, jeg kjøpte meg en kaffe og så dro vi en tur til Nordbyen. Ikke at vi kjøpte noe særlig, kun nødvendigheter på matbutikken haha. Vi kom oss hjem etterhvert og fikk spist middag og så var det rett avgårde på to yogatimer. Det var gøy og ikke ante jeg at yoga kunne være så tungt! Eller kanskje det bare er jeg som er svak? Jeg har jo kun prøvd Yin yoga før. Vi måtte dra litt tidligere på grunn av busstider og da vi kom ut så var det snø på bakken OG det snødde! Lykke! Nå slapper vi bare av hjemme hos meg med litt vin i glasset. Det er alltid så koselig å ha Mona på besøk og jeg har gledet meg til denne dagen♡ Under her ser dere dagens antrekk, likte dere det? Og hvis dere lurer, ja det var kaldt hehe. Jeg hadde selvfølgelig på en tykkere jakke over ute. 

-Elise Amanda

7 kommentarer

Siste innlegg