WALKING IN A WINTER WONDERLAND

God kveld dere! Det ble en sen, men koselig kveld i går. Mona blir her en natt til og i dag har vi egentlig bare vært en liten tur på senteret. Ei venninne av Mona møtte oss litt der og hun hadde med seg bebisen sin. Han var såååå nydelig at jeg bare ville ta han med hjem hehe. Denne kvelden blir en litt roligere kveld og snart skal vi lage taco. Søsteren til Mona har også kommet en tur så de blir her begge til i morgen. Se nærme på buksen min, er den ikke stilig? Med perler nedover sidene. Mona og jeg har byttet litt klær og denne buksa var en av tingene jeg fikk. Genseren jeg har på meg er dessverre Mona sin. Bilder til julekort har også blitt tatt i dag og ikke minst har jeg fått bestilt julekortene, så jeg gleder meg til de kommer i posten! Håper bare de er like fine i virkeligheten som de så ut på nettet. Og snøen da dere! Det ser helt magisk ut! Derfor passet det også perfekt å ta julekortbildene i dag! 


-Elise Amanda

8 kommentarer

Siste innlegg