ÅRETS JULEKORTBILDER

På onsdag kom årets julekortbilder i posten! Jeg fikk dessverre ikke tatt bilde av kortet før nå og vi har ikke så mye lys i stuen, så jeg må legge til at kortene ser myyyye finere ut i virkeligheten! Jeg bestilte de sent fredags kveld uken før, derfor kom bestillingen inn på mandag og allerede onsdag morgen var de fremme. Som vanlig bestilte jeg fra nfoto.no og jeg kan virkelig anbefale den siden! Nei, dette er ikke sponset eller noe, rett og slett en anbefaling jeg ønsker å dele. Jeg har bestilt kalendere derfra flere år på rad til jul og har blitt sååå fornøyd hver gang. De er utrolig raske, produktene er i veldig god kvalitet og kundeservicen er også veldig bra! At de i tillegg kommer så raskt på denne tiden av året er jo helt utrolig og supert for et surrehode som meg som egentlig burde ha bestilt julekort for lengst..

Min bedre halvdel er ikke veldig glad i å stå hverken foran eller bak kameraet, men heldigvis fikk vi noen brukbare bilder de to minuttene det ble tatt bilder. Fjorårets bilder derimot er ikke noe å skryte av, så de lagde vi aldri julekort av.  Vi har ikke fått gitt ut alle årets julekort ennå, så det må vi virkelig få gjort veldig snart. Jeg vurderer litt å bestille en forstørrelse av ett av bildene til å ha på veggen her hjemme, men det blir kanskje litt for julete? Hva tenker dere?

(haha her ble kjolen min dratt opp en del gitt)

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg