A NEW DRESS

For noen dager siden skrev Mona på bloggen sin at hun hadde kjøpt en rød fløyelskjole, noe jeg også hadde kikket på i Polen. Så jeg sendte henne bilde av den kjolen jeg hadde kikket på i Polen og spurte om det var den hun hadde kjøpt og det var det faktisk! Veldig gøy når man har lik smak! Men så spurte Mona om jeg ville ha en slik i julegave og JAAA, det ville jeg! Selv om det ikke er julaften helt ennå fikk jeg den kjolen på forskudd + et svart fløyelsstrikk. Jeg har allerede forelsket meg helt i kjolen og den ble også brukt på bildene til årets julekort. Den er utrolig comfy i tillegg til at den sitter veldig fint på!

Nå skal Mona og søsteren snart dra, for Andreas og jeg skal på middag hos moren hans. Mona ser jeg heldigvis igjen neste uke, da skal vi på åpning av skøytebanen sammen. Det blir nok en utrolig koselig kveld hos svigers i kveld da! Jeg tror de andre får servert noe biff, mens Caroline og jeg får noe veggismat. Caroline er forresten ei venninne jeg har hatt i mange år og hun er i tillegg søsteren til Andreas. Det var faktisk hun som spleiset oss. Så jeg er utrolig glad for det for i familiesammenhenger med familien til Andreas har jeg venninna mi der i tillegg. Og moren hans (deres) kjente jeg jo fra før jeg kjente Andreas haha. Hva synes dere om kjolen forresten? 

-Elise Amanda

5 kommentarer

Siste innlegg