BABY IT’S COLD OUTSIDE

Denne morgenen her kjente jeg at jeg trengte. Jeg liker å være sosial, men det tapper veldig mange krefter hos meg og jeg trenger ofte å bruke litt tid på å hente meg inn igjen. Slik har jeg vært siden jeg var et barn og denne uken her har det omtrent skjedd noe hver eneste dag. For meg er det viktig å finne en balanse der, det er jo ikke godt å isolere seg selv, samtidig må jeg passe på at jeg setter av nok tid til å komme meg igjen. Jeg har bestandig trivdes godt i mitt eget selskap i tillegg, heldigvis. Hvis ikke tror jeg det hadde vært verre. Så i dag har jeg kun stått opp og filmet en video som kommer ut senere i kveld. Om en liten stund skal jeg filme resten av videoen og kanskje gå meg en tur. Det blir nok tidlig kvelden på meg i tillegg, jeg sovnet først klokken 4 og våknet klokken 7. Siden jeg ikke fikk sove igjen stod jeg like så godt opp og startet dagen. 

Gårsdagens antrekk ser dere under her. Bildene ble ikke i en supergod kvalitet, det var nemlig iskaldt ute og ganske så mørkt. Derfor orket jeg ikke bruke noe særlig tid på å stille inn kameraet. Med tanke på hvor mørkt det var og hvor kort tid det tok fra jeg var ute av døren til jeg var inne igjen ble de jo brukbare da. Alt trenger ikke å være perfekt hele tiden, gjør det vel? 


 


 


 

-Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Kjempefin antrekk, fine bilder og fin jente! Mitt søvnmønster er om dagen er heller ikke bra, så der er du ikke alene om å sovne sent 😉 Ser frem til video! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg