DECEMBER MORNING ROUTINE

God kveld dere! Allerede i dag er det andre søndag i advent! For en kontrast til hvordan desember var da jeg var liten og desemberdagene sneglet seg avsted. Jeg savner også den kriblende følelsen og sommerfuglene i magen jeg hadde hele adventstiden, natt til julaften hvor jeg gledet meg så mye at det omtrent var umulig å falle til ro, hvordan jeg spratt opp hver morgen fordi jeg gledet meg til en liten sjokoladerute fra kalenderen min og hvor hellig klokken 18.00 var hver eneste kveld. Jeg elsker jo ennå jul og jeg har ennå julestemning, men ikke på langt nær lik som jeg pleide å ha. Jeg skjønner hvorfor det sies at julen er barnas høytid. 

I dag filmet jeg morgenen min og resultatet ser dere under her. Nå er ikke dette under noe jeg gjør slavisk hver eneste morgen, men det er som regel noe i den duren i desember. Jeg elsker elsker å se slike videoer selv, spesielt de som er laget i desember med juletema. Jeg ser dem faktisk året rundt haha. Nå skal det sies at jeg begynte å høre på julesanger i august da. Der har du meg. Jeg håper uansett at videoen faller i smak! Neste uke kommer det en ny episode av “A new Life” på onsdag mest sannsynlig og på søndag kommer det en “Christmas lookbook” video. Ellers i desember blir det garantert videoer med blant annet DIY med juletema, min julaften og hva jeg fikk til jul. Og kanskje en dansevideo, en video med tips til hva man kan gjøre i juletiden, vlogger, tips til julefilmer og julaften som barn vs nå. Abonner gjerne på kanalen min, så er du sikker på at du får det med deg!

Likte du videoen? Og hørtes noen av planene mine for YouTube i desember gode ut?

-Elise Amanda

1 kommentar
    1. Så bra video du har laget 😀 veldig fin 🙂
      Helt sant som du sier, julen er virkelig for barna! Julen er alltid koselig, men er aldri den samme følelsen som jeg hadde før. En ting man kan glede seg til er jo når man får barn selv, da tror jeg det blir enda hyggeligere og at det gir en noe mer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg