NY PLATTFORM + UKENS PLANER + ANTREKK

Hvis du blar nedover bloggen nå ser den ganske rotete ut. Jeg har ikke kapasitet til å legge over bildene i alle innleggene på nytt heller, så da får det nesten bare være slik i arkivet. Bortsett fra det ser ikke dere som leser bloggen så store endringer. For oss som blogger er det derimot store endringer når vi logger inn. Grunnen til det er at i dag har jeg også blitt flyttet over til WordPress. For dere som ikke visste det så bytter blogg.no plattform og alle bloggene vil etterhvert bli flyttet over. Jeg har vært litt borti WordPress før, men det var ikke lenge nettopp fordi jeg likte blogg.no bedre. Derfor synes jeg det er litt kjipt at alle blir flyttet over og det er sååå mye nytt å sette seg inn i! Jeg har fått satt meg inn i litt av det nye i dag, men jeg føler fortsatt at jeg egentlig ikke vet helt hva jeg driver med hehe. Ikke finner jeg ut hvordan jeg endrer html eller css koder heller, jeg finner dem ikke engang. Er det i det hele tatt mulig her?

Planene for uken som kommer ser dere under her. Det ser kanskje ikke så mye ut, men det er faktisk utfordrende å få til det som står. Å jobbe for å bli frisk er virkelig en fulltidsjobb!

Mandag: Vi hadde blitt invitert til tante Bjørg i går på kaffe og kaker, det var koselig! Resten av kvelden gikk ikke så alt for bra, men heldigvis sovnet jeg tidlig og sov frem til Andreas kom hjem. Mye av planene for denne dagen forsvant da på grunn av det.
Tirsdag: Det er i dag det! På planen i dag stod det å shine litt på kjøkkenet (oppvaskmaskin, oppvask og kjøkkenbenker), noe som alt er gjort. Da er det kun å brette klær og gå ut med søppel som gjenstår av husarbeid. Vi må også på butikken en tur. Jeg skulle egentlig filme litt i dag, men det ble det ikke noe av.. Bestevenninna mi har bursdag i dag også, så jeg skal prøve å få dratt en tur til henne!
Onsdag: Venstremøte, hente ut flere næringsdrikker og filme til noe som skal postes denne dagen. Gah, jeg hater å ligge på etterskudd! Videoen må redigeres også, men det ordner seg nok. Eller må og må, det er heller jeg som prøver å ha faste rutiner når det kommer til blogg og YouTube slik at jeg har noen forpliktelser og rutiner hver dag.
Torsdag: Luciadagen og skøytebaneåpning på torget! Mona kommer til Larvik for å bli med, så det blir koselig! Gleder meg til å se henne igjen og ikke minst til å stå på skøyter!
Fredag: Denne dagen skal jeg jobbe litt mer med filmingen og bare slappe av. Jeg hater at jeg trenger så mye tid på å hente meg inn etter å ha vært sosial, men sånn er det bare.
Lørdag: Her har jeg ingen spesielle planer, noe som er litt deilig i grunn. Jeg skal kun filme det siste til videoen som kommer på søndagen og redigere den. Jeg tror jeg skal prøve å få sett en julefilm eller to også og kanskje ta meg en tur på biblioteket for å låne noen bøker.
Søndag: Siste dagen i uken brukes alltid til å planlegge uken som kommer. Alt fra handlelister og middagsmeny til møter og husarbeid. Det meste egentlig. Jeg er tidenes surrehue og må gjøre det slik for å klare å ha kontroll. Note to self: HUSK Å MELDE DEG PÅ YOGATIMER NÅ I DESEMBER. Sånn, da håper jeg at jeg husker det. Vi skal også til besteforeldrene mine for årets pepperkakebaking og det gleder jeg meg skikkelig til!

Uff, denne ble jo tidenes mest rotete innlegg som handlet om alt mulig! Antrekket dere ser her er hva jeg hadde på meg på søndag, jeg har bare vært litt treg på å poste det. Jeg går som regel i comfy klær når jeg er hjemme og denne dagen gikk jeg faktisk ut en liten tur slik også. Nå er jo dette settet her veldig stilig da, synes jeg! ​Settet er fra Bikbok og er enda en av de plaggene Mona og jeg byttet med hverandre. Vi snakket faktisk litt om å få til en byttekveld også, det er jo mye mer miljøvennlig og billigere enn å kjøpe nytt!

-Elise Amanda

5 kommentarer
    1. De har tatt vekk alt av html og cc koder siden de ikke har mulig for slik oppsett så alle skal bruke slike standardesign som de kalte det, vi får ikke ha våre personlige design som vi har kjøpt lenger, det syntes jeg var utrolig kjipt! Selv har jeg enda ikke blitt flyttet over, men det blir nok langt fra det samme som blogg.no vi er vant til 🙁
      Kjempefine bilder av deg og digg antrekk!

    2. Utrolig fine bilder og et kjempe fint antrekk! 🙂 Jeg hater virkelig WordPress for å si det sånn, brukte 100 år på å få logget inn idag, å jeg klarer ikke å finne ut en dritt innpå her, så nesten så jeg vurderer å flytte meg selv over på en ny platform! 🙂

      1. Takk! 😀 Samme her! Jeg synes det er så mye med kronglete og vanskelig å finne frem! Den forstår jeg godt. Når de først skulle bytte plattform skulle jeg ønsket de heller laget en ny en selv som lignet litt på den de hadde..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg