TWINNING

Selvfølgelig måtte jo Mona og jeg ta noen bilder sammen i de like kjolene også! Jeg er helt obsessed med denne kjolen for tiden og vil bruke den hele tiden! Dere kan jo gjette hva jeg hadde på meg på årets julekortbilder.. Mona og jeg er egentlig ganske like, både i interesser og personlighet. Det er nesten skummelt hvor likt vi tenker noen ganger og hvor godt vi forstår hverandre. Samtidig er det veldig godt å ha noen som forstår også. Noe annet som ikke alltid er fullt så bra er at vi er like glade i å shoppe begge to og har veldig lik smak, noe som gjør at hvis den ene finner noe fint synes som regel den andre også det er fint og det er ikke lommeboken like glad i hehe. Det positive er jo at Mona er den perfekte shoppepartner for meg! Vi har hengt ganske mye sammen i det siste, vi har jo litt å ta igjen for de to (!!) årene vi hadde mistet kontakten. Vi har det så fint sammen og jeg er glad i denne jenta! Allerede på torsdag kommer hun hit igjen, gleder meg!

Ingen av oss vet helt hvordan vi mistet kontakten, det bare skjedde. En dag i november sendte jeg hun plutselig en melding om hun ville bli med meg på kino og det ville hun. Da hun gikk av toget var det akkurat som om vi skulle sett hverandre i går. Ikke noe klein stemning i det hele tatt og alt føltes som “det samme gamle”. Klem med en gang og skravla gikk i ett fra første sekund. Er det ikke fint med slike venner? At uansett hvor lang tid det går mellom hver gang så har ingenting egentlig forandret seg. Vennskapet står der like sterkt.


-Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Barndomsvenninnen min og jeg tror jeg er litt på samme måte som dere to. Vi trenger ikke å snakke noe særlig, men når vi møtes blir alt som før igjen 🙂 Dere var veldig fine i kjolene, supersøt! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg