5 BEAUTIFUL & EASY HAIRSTYLES

Søndag og tid for en ny video! I denne ukens video viser jeg dere fem forskjellige hårfrisyrer som er fine, men også veldig lette å lage. Jeg er ingen ekspert på hår og mange slike videoer på YT synes jeg er alt for kompliserte. Ikke har jeg tid til å bruke rundt en time på håret mitt på morgenen heller. Disse frisyrene her derimot tar max 5 minutter å lage, noe som er supert i en travel hverdag. Frisyrene krever da heller ikke at du har superskillz og ikke krever de at du skal ha kjempelangt hår heller. Så jeg håper denne videoen faller i smak!!

 

 

 

Hvilken frisyre var din favoritt? Har du noen videoønsker?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg