6 PIECES – 13 OUTFITS

Vi kjøper alt for mye klær her i Norge i forhold til hva vi faktisk trenger og det synes jeg er utrolig trist. Jeg forstår at man ofte går lei av de klærna man har, men da går det an å tenke at man heller kan bruke de klærna man allerede har til noe nytt fremfor å kjøpe noe nytt. Under her har jeg tatt utgangspunkt i noen helt vanlige klær og de fleste har vel noe lignende i klesskapet sitt hjemme. Jeg har da brukt en hvit t-skjorte, et skjørt, en fake skinnbukse, en cardigan, en ganske enkel kjole og ett par med sko. Dette kunne jeg ha laget enda flere antrekk enn hva jeg viser frem, men jeg håper at dette kan gi dere litt inspirasjon til å tenke nytt!

Å ha en byttekveld med venner er også en fin måte å få seg litt nye klær uten å skade miljøet! Det er i tillegg gratis og det kan bli en ganske fin kveld ut av det. Bruktbutikker har heldigvis blitt veldig in i det siste og også der kan man finne mange skjulte skatter. Håper dere liker videoen!

//Elise Amanda

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg