A CASUAL LOOK

Gjett hvem jeg var så heldig å få besøk av i går!? Andreas, moren hans og samboeren hennes. Det var utrolig fint å se dem igjen og jeg er så glad for at de tok turen hit! Vi satt litt oppe på rommet mitt og snakket sammen alle sammen, deretter gikk de andre ut en tur så Andreas og jeg skulle få litt alenetid. Det var så utrolig godt å kunne holde litt rundt hverandre igjen og snakke sammen ansikt til ansikt, jeg savner han jo så mye at det gjør vondt. Vi fikk også tuslet oss en liten tur sammen hånd i hånd. Nå ble det veldig mye kliss her, men sånn er det når man er borte fra sin kjære så lenge. Å gå fra å ha bodd sammen i over fire år til å være borte fra hverandre så lenge er en ganske stor endring i livene våres, men det er nok verdt det om jeg blir bedre. Vi får bare holde ut.

 

 

Dagens antrekk er i grunn ganske enkelt med jeans og en rød t-skjorte hvor det står breathe med hvit skrift ved halsen, men jeg føler at hår og sminke tar en del oppmerksomhet og da er det greit å roe ned antrekket litt. Buksen har forresten en stripe på siden av lårene mine som går helt ned, dere ser den bare ikke på bildene. Og dere, ser dere hvor langt håret mitt har blitt eller!? Etter jeg begynte å gå opp en del i vekt denne vinteren har håret begynt å vokse i rekordfart!

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg