A CASUAL OUTFIT

Det ble en skikkelig koselig kveld i går sammen med Anniken og Mona! I dag derimot har jeg ikke hatt så mye på planen. Egentlig skulle vi i LSUV ha et arrangement, men siden det ble for få påmeldte valgte vi å avlyse. Nå har vi nettopp hatt besøk av moren og søsteren til Andreas og straks skal jeg avgårde på dansing. Det gleder jeg meg til!

Jeg har faktisk ingen ting spesielt å skrive om akkurat nå, men jeg tenkte at dere kunne få se et antrekk fra tidligere denne uken. Dessuten så kjører jeg i gang en spørsmålsrunde, så hvis det er noe dere lurer på er det bare å slenge igjen en kommentar i kommentarfeltet. Men nå skal jeg på dansing, så dere hører fra meg i morgen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noe dere lurer på?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Hva tenker du om det private-insta miljøet? Er du endel av dette?
      Hva syntes du om CBT-behandling?
      Har du andre kompenserende måter enn å kaste opp eller “bare” den ene tingen?

    2. Hvordan går det med deg? Hva er planen videre mtp studie, behandling osv? Hva gjør deg glad?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg