A DAY BY THE POOL

God kveld, god kveld! Siden det var så godt og varmt her bestemte vi oss for å ta en tur ned til bassenget for å bade. Bassenget er heldigvis oppvarmet her, så det var ikke særlig kaldt å hoppe uti. Det var faktisk varmere under vann enn over vann. Jeg tror vi badet i nærmere en time før vi gikk opp faktisk, så det sier litt om hvor godt og varmt det var! Etter å ha badet og skiftet til tørre klær satte vi oss bare på verandaen på hytta vi leier og siden har vi sittet her. Åh, jeg skulle så ønske vi kunne bli her en hel helg, jeg trives så godt her! Vi blir nok sittende her en god stund og skravle, så med det sier jeg takk for meg for i kveld!

(sykt skummelt å legge ut dette, men jeg trenger å utfordre meg litt med å godta min egen kropp og på akkurat disse bildene føler jeg meg ok, ihvertfall i skrivende stund heheh, får se hvor lenge det varer:PPPP)

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg