Å FYLLE PÅ MED GLEDE

Det er godt å fylle på med litt latter, glede og gode minner. Det er godt å få en pause, om aldri så liten, en gang i blant. Et lite pust i bakken. Hytta er mitt trygge sted. Jo visst kan det være vondt og vanskelig der også, men det er noe spesielt med hytta. Jeg klarer å senke skuldrene. Denne helgen ble tilbragt på hytta. Andreas, Anni, Carl-Petter, Sigurd og jeg dro oppover fredag og returnerte i går. Det var en fin helg og jeg koste meg masse. Hadde til og med øyeblikk hvor jeg følte meg fri. Følte meg normal. Jeg har badet, jeg har kost med sauer og lam, jeg har hoppet på trampoline, jeg har lett etter frosker i bekken, jeg har sett smilende opp mot solen og i grunn hatt det vel så fint. God stemning, gode mennesker, godt sted å være. Man trenger å fylle litt på med glede noen ganger.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva gir deg glede?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg