Å KLE SEG NAKEN

Som jeg har fortalt tidligere har jeg alltid elsket å skrive. Noe jeg bestandig har vært spesielt glad i er å skrive dikt, men jeg har jo egentlig ikke latt dere få lese noen av dem før. Ikke fordi jeg er nevneverdig misfornøyd med dem og diktene er jo på en måte meg. Jeg skammer meg jo ikke. Likevel, dette er så personlig at jeg føler det blottlegger sjelen min. Ikke på en dårlig måte nødvendigvis, men det sier så mye om meg. Diktene sier så mye om meg, den virkelige, den innerste biten jeg egentlig ikke deler med folk. Samtidig skriver jeg ikke konkret, det er nakent, men det er likevel påkledd. Hvert eneste ord velges med omhu. Hver eneste linje må være kraftfull nok, skrevet med alle disse følelsene som raser gjennom samtidig som jeg tar med meg hjertet mitt.

Jeg håper dere vil ta dere tid til å lese. Dette er noe som betyr mye for meg. Det er meg. Virkelige meg.

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere og er dette noe dere vil ha mere av..?

 

//Elise Amanda

7 kommentarer
    1. Vil GJERNE høre /lese mer dikt du har skrevet jeg 🙂 Dette var sårt og vart og nydelig skrevet. Jeg skriver jo mye dikt selv, både tøyse-dikt og mer alvorlige ting. Og selv om ikke alt handler om meg, så sier det noe om meg likevel. På en annen måte enn andre tekster..

    2. Gjerne del flere. Det var både sprt, fint og vondt. Det var så åpent, nakent, vagt og sterkt… egentlig finner jeg ikke helt orda.. men det er slike ord som kan treffe folk på ett dypere plan. Klem

    3. Så nydelig og vakkert! Sart. Jeg kom helt tilfeldig over bloggen din på jakt etter ord for å beskrive følelser. Håper jeg får lese mer av det du har skrevet!

    4. Nydelige dikt som beskriver mye i lite, på en veldig fin måte☺️ Du setter ord på noe mangen andre aldri tørr å vise! Vil gjerne se flere🙌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg