A PINK DRESS AND A SPARKLY TOP

Jeg våknet 04.55 i dag, jeg. Heldigvis fikk jeg sove litt innimellom frem til klokken syv. Det er deilig å stå opp tidlig, men det finnes da grenser for hvor tidlig… Allerede i dag har jeg spist frokost og hatt hviletid, tatt meg en tur ut og spist lunsj og er nå i hviletid etter det. Ute gikk jeg på Pokemon-jakt hehe. Det er evigheter siden sist jeg spilte, ja faktisk flere år. Men etter å ha hørt rykter om at jeg har to pokestops på utsiden av vinduet mitt her måtte jeg nesten bare logge inn igjen. Så i dag har jeg allerede fanget mange Pokemons og klekt noen egg. Målet for turen var å ta sol, noe jeg fikk gjort. Det var utfordrende, det skal jeg ærlig innrømme, men jeg gjorde det! Man kommer jo ikke særlig langt om man ikke utfordrer seg overhodet, eller hva? Retorisk spørsmål det her altså, om noen skulle være i tvil.

 

Dagens antrekk er den nye kjolen min, jeg har blitt så glad i kjoler med denne fasongen. Jeg har faktisk denne, en ganske lik en i vinrød og en litt annerledes en i svart. Kjoler er noe jeg føler meg ganske vel i og ett av få plagg jeg så og si alltid klarer å gå med. Slike kjoler kan man også ta ned stroppene på og bruke det som skjørt. Antrekket ble ganske sukkersøtt og ikke helt slik jeg vanligvis pleier å gå med, for helt ærlig, denne kjolen passer litt bedre med en litt røffere overdel til. Men det får gå for denne gang.

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Jeg likte den nye kjolen kjempegodt! 🙂 jeg har lagt merke til den før også. Det er en kjole jeg fint kunne godt med. Å våkne før fem er ikke nesten ikke morgen, hehe! Du er sjønn:-) Men ja, tidlige morgener kan være deilige.. Jeg er vel ikke utpreget a menneske da må jeg innrømme.:-) Ellers synest jeg det var fint med den toppen inni jeg, og håret ditt ser fint ut <3

    2. Synes du var kjempefin med den toppen til jeg 🙂 Lys og vårlig 🙂 Men skjønner det med å ville ha noe røffere til en rosa kjole 🙂 Jeg våkner ofte kl 5 jeg. Men føles som midt på natta. Det hjelper ikke, det er da jeg våkner uansett 😀

    3. Ååå jeg synes du kledde den rosa kjolen skikkelig! Den var så fin på deg! Du har så fin klesstil, du kler seriøst alt. Hehe! Og jeg må bare si igjen at jeg synes bloggen din er så bra! Du skriver så bra, du deler så mye forskjellig, fra antrekk, til psykisk sykdom, hverdagslige ting osv. Og filmene dine, det er så gøy å se på filmene dine, du har så mye variert på bloggen din, du er kjempe dyktig Elise! Heier på deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg