ALLE ANTREKKENE FRA JULI

Ulikt meg så ble det faktisk ikke så mange antrekk i juli og i tillegg er flere av antrekkene hentet fra innlegg som ikke var rene antrekksinnlegg! Men nå som det har vært så varmt synes jeg det har vært vanskelig å kle seg fint da jeg har gått mye i shorts og t-skjorte. Selvfølgelig kan det styles opp en del, men det har jeg rett og slett ikke orket i varmen hehe. I skrivende stund fikk jeg faktisk en veldig god idè til hvordan jeg kan style et så enkelt antrekk: mørk jeansshorts, en litt røff t-skjorte, boots og en hatt. Det skal definitivt testes ut!

Herlighet så uvant det er å se seg selv med mørkt hår! Bildet til høyre er fra dagen før jeg farget håret hos frisøren og det ser jo egentlig unaturlig mørkt ut til meg, men så var det altså min naturlige farge. Der og da så jeg faktisk ikke selv engang at jeg hadde fått ganske så langt hår, men etter å ha klippet av rundt 6 cm ser jeg nå i ettertid hvor langt det var.

Jeg vil si at stilen min uten tvil har vært veldig “jentete” og søt i juli, med mye kjoler, blomster, blonder og duse farger. Det er så rart å se hvordan stilen min forandrer seg fra måned til måned! I juli har komfort kommet foran stil, for å si det sånn hahah!

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Veldig søt den nest-siste kjolen synes jeg 🙂 Jeg har BARE gått i kjole nesten jeg i juli. Og det gjør jeg hver sommer 😀 Nå blir det nok mer bukser. Begynner på jobb igjen i morgen… :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg