ALLE ANTREKKENE I JUNI

Denne måneden har stilen min vært veldig preget av “sleng på deg det første du ser” hehe, så jeg innrømmer lett at jeg selv ikke er hundre prosent fornøyd med alle antrekkene. Det er også rart å se seg selv med så mørkt hår, som dere vet om dere så videoen jeg postet så er håret mitt nå lyst. Uansett, slike månedsoppsummeringer av antrekk synes jeg selv er spennende å se!

Beklager alt fraværet mitt i det siste forresten, jeg har vært en god del sliten og og jeg har rett og slett ikke hatt energi til å prioritere blogg. Men jeg tror at jeg er helt tilbake igjen nå! I morgen får dere forresten se min bullet journal for juli og jeg skal innrømme selv at jeg ble fornøyd, så jeg gleder meg til å vise dere!

 

 

 

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Jeg synes du er fin i det meste jeg. Men antrekk 3, med shorts og løs topp er fint da. Litt sommerlig og samtidig skikkelig deilig å ha på 🙂 Jeg må se deg med lyst, har ikke sett. Vært bortreist 🙂 Ha en fin kveld Elise Amanda <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg