ALLE ANTREKKENE MINE I MAI

Det ble ikke så alt for mange antrekk i mai, men noen ble det jo. For å være helt nøyaktig så ble det kun publisert 10 antrekk i mai, noe som er langt unna det meste jeg har hatt. En måned publiserte jeg faktisk 30(!!!) antrekksinnlegg. Det var mange det, litt for mange i grunn! Men så er klær noe jeg er veldig interessert i og jeg elsker å mikse og matche plagg. Stilen min denne måneden har uten tvil vært skikkelig “girly”!

Her gikk det veldig mye i hvite gensere, gitt! Samme genser til den svarte buksa som til den rosa kjolen. På bildet til høyre derimot har jeg åpenbart på meg bunadsskjorten min. Dere kan jo gjette når det bildet ble tatt haha.

Litt røffere antrekk, samtidig som alle har et litt mere søtt innslag. Genser med blomster på bilde nummer en, skjørt på bilde nummer to og en stripete genser med rosa på bilde nummer tre.

Det ble jo også en del kjoler som ble brukt i mai. Til venstre har jeg en cardigan og et skjørt, men det ser jo ut som en kjole. På neste har jeg den nyyyydelige kjolen min som jeg kjøpte i mai, neste der igjen en hverdagskjole med samme hvite genser dere har sett mye av og på siste bildet så gikk jeg rett og slett for komfortable klær.

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Fine og varierte antrekk og du var jo superfin da 🙂 For meg personlig tenker jeg at den svarte “skinnbuksa”og stripete genseren hadde passa best…. Moro med antrekksinnlegg, hadde det oftere før..men nå er det sommer og da er det enklere å få tatt slike bilder syns jeg 🙂 Ønsker deg ei fin ny uke <3

    2. Jeg synes DU er kjempefin med den lange kjolen og bunaden så klart 🙂 Men hvis jeg skulle hatt disse klærne til MEG, ville jeg nok valgt sele-kjole kanskje, men med tights under og en fin topp i. Liker fargen på det skjørtet 🙂 Men må ha strømpebukse eller annet under jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg