ALLE TOK BILDER AV MEG PÅ GATA

For å lette stemningen litt etter mitt lille (lite og lite..) frustrasjonsutbrudd på bloggen tidligere i dag tenkte jeg å fortelle dere en litt artig historie. Sommeren 2016 var jeg på ferie i Riga sammen med kjæresten min, broren min, besteforeldrene mine og den ene tanta mi. Som dere ser på bildene ser jeg ganske yngre ut på dem enn hva jeg gjør nå, men det er fordi disse bildene ble tatt på den ferien. Faktisk ble de tatt når det jeg nå skal fortelle om skjedde. Det ser jo egentlig ut som noen helt vanlige antrekksbilder, men det er en nok så artig historie bak disse!

Min kjære hadde etter litt om og men sagt ja til å ta antrekksbilder av meg som jeg kunne poste på bloggen. Som vanlig hadde jeg ordnet meg litt opp, noe jeg er veldig glad i. Så langt ikke noe spesielt. Vi tuslet ut på gaten på utsiden av hotellet, jeg stilte inn innstillingene på kamera og ga det så videre til Andreas. Deretter gikk jeg noen meter bort fra han slik at han kunne ta bilder av meg og det er da det skjedde. Noe av det merkeligste jeg har opplevd.

For mens Andreas står der og tar bilder av meg kom det en stor gruppe med turister bort. Alle hadde kamera rundt halsen, men istedenfor å bare gå videre som forventet stoppet de opp rett bak Andreas. Alle som en løftet opp kamerat og begynte å ta en haug med bilder. AV MEG! Så der stod jeg og skulle ta antrekksbilder mens en gruppe på 20 personer fotograferte meg for harde livet. Litt av en opplevelse! Jeg skulle bare ha gått bort og sagt at jeg er kjendis og spurt om de ville ha autograf, det hadde vært noe det! Men jeg ble ganske så satt ut og så fort de hadde gått knakk jeg sammen i latter. Aldri før har jeg opplevd noe lignende!

 

Har du opplevd noe lignende?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Haha, nå flirte jeg!:-) Det hadde vært såå morsomt om noen av de du var med “spilte med” å løp frem å ville få autografen. Kanskje du hadde fått kø 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg