ALT FOR MYE PENGER

Follow my blog with Bloglovin

Herlighet, etter jeg fikk godkjent at jeg kan bytte ut noe fra kostlista med melkeholdig kaffe har jeg jo gått helt bananas synes jeg. Hver eller annenhver dag i det siste har jeg tuslet bort på Espresso House og kjøpt nettopp det: melkeholdig kaffe. Det har gått i høstlatte, kaffe mocca og karamell-latte. Så det har blitt lagt igjen alt for mye penger der i det siste så jeg har bestemt meg for å kjøpe max to kopper kaffe ute i uken. Litt glede i hverdagen må man jo ha, eller hva?

Jeg har iallfall lastet ned appen og scanner den når jeg kjøper noe der, så blir i det minste hver 9. kopp gratis + man får også tilbud i appen innimellom. Tar man med egen kopp får man i tillegg to stempler i appen + 5 kr i avslag.

Min favorittdrikk for tiden er karamell-latte, altså hvorfor i all verden har jeg ikke smakt det før nå nylig? Det er jo såååå godt! Jeg skulle bare ønske at det var litt rimeligere.. Når jeg kommer hjem derimot kan jeg jo prøve å lage det selv.

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Har ikkje så mye å so ang kaffi annet enn at det er godt, men den genseren var utrolig flott og du kledde den så fint 🙂

      Ha en koselig dag 🙂
      Vibbedille 🙂

    2. Visst jeg skulle si noe er det bare “kjør på” Haha! Du vet jo hvor hverdagslykke kaffi ute kan være for meg. Det blir litt til sammen hvis man ofte drikker kaffi, men jeg tenker hverdagslykker kan være verd prioriteringen iblant om den gjør dagen bedre. Så i min prioriteringsliste ville nok kaffi kommet høyt selv om man såvisst må vite at det blir mye til sammen. Og noen steder har de bedre kaffiavtaler enn andre steder 😉

    3. To-go kaffe er skikkelig hverdagslykke! Jeg elsker(!!) det selv og bruker nok litt for mye penger der ja.. Men helt ærlig er det såå verdt det :)) Ha en fin dag, du er rå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg