An ocean breeze puts a mind at ease

Jeg føler meg… fri. Litt iallfall. Jeg overspiser og kaster opp mindre her nede. Ikke får jeg full panikk under måltidene heller. Jeg går i de klærne jeg selv ønsker, som regel. Flere ganger om dagen går jeg kun ikledd badetøy. Hva skjer? Jeg er i en liten boble akkurat nå. Den bobla kommer til å sprekke, det har jeg så sårt erfart gang på gang. Men nå, akkurat nå: nå skal jeg bare leve i nuet og nyte denne pausen fra hverdagens dans med djevelen. Til pokker med selvhat, til pokker med alt det vonde jeg bærer på. Jeg skal føle meg fin og vet dere hva? Disse bildene ble tatt uten tårer og uten forakt på en nydelig strand i et nydelig land.

Jeg skal nyte dette her. Kjenne håret danse i vinden. La solen varme kroppen min. Få saltvann i øynene. Puste inn lukten av blomster. La nye smaker treffe ganen min. Le til det gjør vondt i magen. Jeg skal leve livet, iallfall for en stund.

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg