ANANAS I TACO?

God kveld! Nå har jeg besøk av Mona og hun skal bli her til i morgen. Molly er også her nå etter å ha vært to uker hos Andreas, så det blir skikkelig jentekveld haha. Til nå har vi laget og spist vegetartaco, tatt litt bilder, skravlet og sett på en film. Både Mona og jeg liker faktisk ananas i taco og jeg har noen få venninner til som liker det, men jeg føler det er litt som ananas på pizza også eller sylteagurk på hamburger: man enten elsker eller hater det. Jeg elsker det iallfall!

Siden det har vært sol og varmt i dag kunne jeg faktisk gå med kjole! Denne kjøpte jeg på Lefties for noen år siden og jeg synes den er skikkelig søt! Dere ser forresten kanskje at jeg er litt lysere i håret siden forrige innlegg? Det var noen steder jeg var litt vel mørk og det var litt usymetrisk, så jeg bleket faktisk en del striper til for hånd (med folie og pensel). Dette er første gangen jeg har gjort det, tidligere har jeg kun stripet ved hjelp av hette. Det ble jo ikke så alt for galt med tanke på at dette er første gang? Men forbedringspotensiale, det har jeg haha.

 
 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg