ANDREAS SIN BURSDAG

Tenk at i går fylte denne fine karen her hele 27 år! Og siden han hadde bursdag måtte vi jo selvfølgelig invitere til et lite selskap. Det var kun de aller nærmeste som ble invitert da Andreas ikke ville ha store greiene, men litt stas må han jo blitt gjort på når han tross alt fyller år! Vi pyntet opp litt ute da været var strålende og vi har så fin uteplass nå. Men faktisk ble det så varmt at vi måtte sette oss inn etterhvert haha!

Jeg glemte jo helt å ta bilde av oss to i går, så dette fra Gdansk får duge. Jeg glemte også å ta bilde etter at vi hadde servert, men jeg hadde iallfall bakt eplekake og i tillegg ble det servert gele, vaniljesaus, formkake, is, bringebær, jordbær, vannmelon, kaffe og farris. Tror ikke jeg glemte noe nå? Så det ble nok å velge i! En liten fun fact: piano sin ferdige gele er faktisk vegansk.

Det ble et veldig hyggelig selskap og det er altså årsaken til mitt fravær i går, at min kjære hadde bursdag! Tenk, dette er hans 5. bursdag mens vi har vært sammen, jeg klarer nesten ikke å tro hvor fort tiden har gått! Jeg er heldig som har han i livet mitt og jeg er heldig som kan elske en som elsker meg like høyt tilbake<3

Gaven fra meg fikk han på onsdag, selv om han ikke hadde bursdag før i går. Av meg fikk han en utrolig sterk hot sauce (han er glad i sterkt haha), tørka chiliflak, en parfyme, en dusjsåpe, et lite spill og en mørkeblå dress. Men nå må jeg nesten avslutte her, for i dag skal jeg på en reunionsfest med MDD-gjengen! Jeg gleder meg skikkelig til å se mange igjen!<3 Og før vi drar dit kommer ei venninne hit som jeg ikke har sett på lenge (herlighet så godt det skal bli å se hverandre igjen) og så skal vi ordne oss litt sammen før vi drar. Håper dere får en fin kveld! Jeg tror min blir fin iallfall!

 

Dere vil ikke gratulere Andreas med dagen da? 😀

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg