ANKOMMET HYTTA + STRÅLENDE VÆR!

Hei dere! Et litt sent første innlegg fra meg i dag, gitt! Vi tok båten over til Sverige klokken halv ni og siden har vi vært på Nordby en tur før vi dro til campingen. Det er så himla fint å være på Daftø igjen, jeg har jo nesten vært her hver sommer fra jeg var barn. Denne gangen leide jeg en type hytte jeg aldri har bodd i før, men den var heldigvis ganske så fin! Så siden vi kom har vi fått pakket ut, tatt en liten tur på området og laget taco. Herlighet så godt det var med taco igjen! Jeg har jo ikke spist det siden mars en eller annen gang!

 

Så nå skal vi egentlig gå litt rundt på området igjen, det er jo så stort her og Anniken har aldri vært her før. Vi tenkte også å ta oss en tur ned for å se om tante og onkel er her, det er jo mye gøyere å overraske dem om de er her enn det er å sende en melding å spørre! Og som vanlig er det strålende sol her på Daftø, utrolig deilig å reise fra regnværet hjemme! I morgen blir det nok bading ved bassenget, for å si det sånn! Men nå må jeg løpe, vil jo ikke sitte foran maskinen helle kvelden akkurat!

 

 

Har du vært på Daftø før?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Kos dere på Daftø. Har vært der mange ganger, både i leid hytte og i leid sommerhus på ei annen halvøy i nærheten. Håper at dere vil trives og ha lyst til å gjenta turen. Hils til Anniken! Hilsen Karin

      1. Tusen takk, vi koste oss masse! Åh, så koselig at du også har vært der mange ganger! Jeg har selv vært der omtrent hver sommer i hele barndommen min, så jeg har så mange gode minner knyttet til stedet. Det vil vi så absolutt! Jeg skulle hilse så mye tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg