ANKOMMET POLEN OG NÅ SKAL VI UT!

Flyturen gikk heldigvis bedre enn forventet! Da vi ankom hotellet pakket vi ut og woooow hotellrommet er såååå fint! Det tenkte jeg å vise dere i morgen. Etter at vi pakket ut og hadde hevet i oss noe lett mat, tok vi turen ut i gågaten for å møte de andre. Så da tok vi noe å drikke sammen og fikk skravlet litt. Jeg skiftet faktisk antrekk før vi gikk ut, mens de fleste andre ordner seg nå heheh. Om bare 5 minutter skal vi møtes nede i resepsjonen for å gå ut til middag sammen, vi har nemlig reservert bord. Det må man jo nesten gjøre når man er 14 (!!) stykker på tur sammen haha.

Dere får høre mye mer fra meg i morgen. Da skal vi forhåpentligvis på stranda og senere til et shoppingsenter. Så skal dere jo få se bilder av hotellrommet også. Jeg har kost meg masse til nå og håper at jeg gjør det videre på ferien også! Men nå må jeg løpe, for vi skal straks være nede i resepsjonen! Jumpsuit’en er forresten mye mer vinrød-rosa i virkeligheten.

 

 

Har du vært i Gdansk før? Hva synes du om antrekket?

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg