ANNIKEN RØPER NOEN FUNFACTS OM MEG

God kveld!

I dette innlegget har Elise overlatt tastaturet til meg (Anniken). I den forbindelse tenkte jeg at jeg skulle dele noen funfacts om.. Elise! I år er det 8 år siden vi startet snakke sammen, og like lenge siden vi ble venner. I løpet av disse årene har jeg både opplevd og lært ganske mye med, og sammen med Elise. Det er mulig at noen av funfactsene er litt for interne, men dere får ta det med en klype salt.

Nummer 1:

Elise er veldig opptatt av å planlegge det meste, men har mislykket mange forsøk på planlegging når det kommer til å planlegge å bli ferdig til riktig tid. I løpet av disse 8 årene har jeg derfor ikke bare måttet ventet en gang, for å si det sånn.

Nummer 2: 

Første gang Elise var på besøk hos meg presterte hun rive ned gelenderet i trappen mellom 1- og 2.etg.

Nummer 3: 

Elise er utrolig dyktig på å gjenta seg selv. Igjen og igjen, og kanskje en gang til. Jeg (og trolig samtlige andre rundt Elise) har i løpet av bekjentskapet med Elise nemlig utviklet en intoleranse for akkurat dette, og det har kommet godt med i jobben min de senere årene i og med at jeg jobber med eldre.

Nummer 4: 

Jeg ble kjent med Elise gjennom dansingen, og snakket med hun flere ganger der. Jeg og Elise gikk på samme skole på det tidspunktet, og jeg husker en gang jeg møtte hun i gangen på skolen. Jeg gikk bort for å si hei, for vi hadde tross alt snakket sammen mange ganger tidligere på dansingen. Elise derimot kjente meg ikke igjen, jeg vet enda ikke den dag i dag om det er fordi hun til tider kan være ganske distrè eller om det var synet som sviktet. Uansett er det en morsom historie idag (som Elise har gjentatt et par ganger, hehe).

Nummer 5:

Elise kan begynne gråte bare av synet av mugg. Det blir fort et problem når blåskimmelost og lignende dukker opp i en og annen frokostbuffè.

  • -Anniken
2 kommentarer
      1. Hahah, så gøy å høre at du likte det! Nå i ettertid ler jeg bare av det, men jeg kan si jeg ble veldig flau da det skjedde. Det viste seg at gelenderet var løst, men det visste jo ikke jeg da. Så da faren hennes kom for å se hva alt bråket var ble jeg ganske så nervøs for å si det sånn hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg