ANOTHER DAY ANOTHER OUTFIT

Da Mona var her på lørdag kjøpte jeg jo en ny kjole og genser som jeg fortalte dere om. I dette antrekket får dere se både kjolen og genseren. Denne kjolen her ble jeg utrolig fornøyd med og jeg digger mønsteret, så denne vil nok bli brukt masse i sommer! Så fort det blir litt varmere kan jeg bruke den med kun t-skjorte eller ingenting under, det tror jeg vil bli fint! Faktisk så fungerer det nok også godt med en genser over kjolen også.

Jeg er faktisk utrolig glad i kjoler og jeg føler meg mye mer vel i dem enn jeg gjør i bukser. De siste gangene jeg har kjøpt klær har jeg derfor prøvd å fokusere på kjoler som fungerer til hverdags, da det er noe jeg har lite av. Så mens jeg har vært på RASP har jeg faktisk fått kjøpt denne her og den rosa snekkerkjolen. Veldig fornøyd med dem!

Hva synes du om kjolen? Likte du antrekket?

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg