ANTREKK + CAFÈ MED VENNINNE FRA VGS

På torsdag var jeg på Espresso House i Sandefjord med Kine, ei venninne fra videregående. Vi hadde ikke sett hverandre siden skolen med unntak av en gang i sommer, så det begynte å bli en stund siden. På meg ble det en høstlatte og en chiapudding, så det ble faktisk lunsj på oss også og ikke bare kaffe. Puddingen var skikkelig god! Jeg har jo spist chiapudding før, men ikke der. Det var iallfall hyggelig å se Kine igjen og vi skal prøve å ikke la det gå så lenge til neste gang haha! Under her får dere se hva jeg hadde på meg på torsdag. Etter at jeg hadde ordnet med innstillingene på kameraet ga jeg det til Kine og det tror jeg nok ikke er siste gang jeg gjør!

I dag derimot har jeg deltatt på et møte over videosamtale og i skrivende stund sitter jeg å sminker meg med et glass vin ved siden av. Vi skal nemlig avgårde straks til en kompis, så jeg burde vel i grunn skyndte meg litt hehe. Heldigvis er jeg ganske rask på å ordne meg, så det burde ikke være noe problem å være klar til tiden. Håper dere får en fin kveld! <3

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Hei <3 Jeg lurer veldig på hva b/p betyr, kan du forklare det?
      Også lurte jeg på hvor mye penger du kan bruke på en bulimi spiseorgie?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg