ANTREKK EN TIRSDAG I JANUAR

Jeg har vært nærmest i sovekoma i dag, jeg. Jeg går på noen nye medisiner som gjør meg himla trøtt og i hviletid etter lunsj satt jeg og glippet med øynene. Det var så grusomt at jeg la meg ned på sofaen i stua og der sovnet jeg og sov helt frem til klokken tre nesten, som vil si at jeg sov to timer. Behandleren min som jeg hadde time med i dag prøvde å vekke meg, noe flere andre også gjorde, men jeg var helt borte. Jeg husker så vidt noen øyeblikk fra de timene sånn helt fjernt. Fremdeles er jeg litt susete i hodet, så vi har funnet ut at jeg ikke skal ta de medisinene på morgenen mer.

Ellers i dag har jeg fått tatt noen bilder blant annet. Ser dere forresten noe mer nytt med håret mitt? Jeg har klippet pannelugg igjen! Stripene synes ikke så godt på bildene her, så dere får se bilder av det nye håret mitt i et eget innlegg. Dagens antrekk er veldig plain, men comfy. Det blir mye sånt om dagen i grunn.

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg