ANTREKK + EN TUR TIL OSLO SENTRUM

God kveld! Jeg har hatt en så utrooolig fin dag i dag og jeg skulle så ønske at tiden hadde gått litt saktere. Mona Marlene tok turen til Oslo i dag for å være med meg og vi har hatt det så fint! Men mer om det skal jeg fortelle dere i morgen. Dagens antrekk derimot, det skal dere få se nå! Antrekket ble ganske enkelt, men jeg synes at fargene i genseren gjør veldig mye. Dagen i dag har også vært ganske så mye kaldere enn de siste dagene, så det var godt å ha på en god og tykk jakke!

 

 

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å gå tomhet hjem fra Oslo sentrum da.. men jeg brukte kun 200kr, så det er ikke så alt for ille. På meg ble det en hvit genser og en kjole, de skal dere få se neste uke en gang. I kveld skal jeg tøye litt tenkte jeg og ellers bare slappe av (ikke at jeg har noe valg der hehe). Har dere forresten noen tips til serier på enten Viaplay eller Netflix? Jeg er glad i krim, men føler at jeg har sett det meste..

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg