ANTREKK FØR VS NÅ

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.. haha. Her om dagen var jeg inne på min gamle blogg (den kommer dere ikke inn på uansett, da jeg har passord på den) og der fant jeg en del gamle antrekksbilder. Dere kan jo bare tenke dere hvor gamle de bildene er når dere ser hvor langt arkivet går tilbake bare på denne bloggen her. Som dere ser så har jeg forandret meg en god del, ikke bare utseende og stilmessig (hallo, det er jo helt krise hva jeg faktisk gikk med offentlig før..), men ikke minst har poseringene mine og fotograferingen min blitt en smule bedre kan man si.

Nå kan det hende at det kun er jeg som synes dette her er både fælt og morsomt å se tilbake på, men jeg velger å dele uansett. Om noen skulle være i tvil (det håper jeg virkelig ikke!) så er de gamle bildene til venstre nedover her og de nye til høyre. Nyt, gråt eller le, hva enn som passer deg best!
Altså… jeg ikke hvor jeg skal starte engang jeg.. Halvlange bukser, høye hæler og ROSA sokker.. Lekkert..I tillegg til et helt stramt skjerf og tidenes rareste posering..

 


Det verste er jo at denne dagen her tror jeg det var skolefotografering.. antrekket i seg selv er ikke totalt krise, men hva i all verden skjer med håret og poseringen!?

 


Dette antrekket her er.så.stygt. altså.. hadde jeg droppet singleten under hettegenseren (som forøvrig er harry) og hatt en annen type støvletter og en annen type bukse kunne det ha gått. Men dette… nei! Og hva skjerm med hånda foran øret? Så vidt jeg kan huske hadde jeg ikke øreverk her.

 


Grusomme lilla tights (det er ikke strømpebukse en gang), stygt antrekk, veldig sær posering og igjen.. hånda foran øret..

 


Jada.. sånn gikk jeg utrolig nok kledd! Grå tights, fake svarte uggs, cupcake-singlett som egentlig hørte til en pysj som kjole, cardigan og en lue. At denne er en av de bedre poseringene sier vel også sitt. Husker jeg rett ble dette tatt en vinter etter skolen. Altså, jeg gikk slik på ungdomsskolen..

 

Jeg kan konkludere med at stilen, poseringen og fotograferingen har forbedret seg en god del siden disse bildene ble tatt heh. Ønsker dere flere slike innlegg? Var dette morsomt å se og hvilket bilde var verst?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg