ANTREKK + FØRSTE HELGEN PÅ RASP

Nå er det jo helg som vil si at det ikke er dagenheten før mandag igjen og helgen skal derfor tilbringes på RASP intensiv. Det er den avdelingen jeg var på sist jeg var innlagt på RASP. Det som er veldig greit med å være her er at jeg da ikke står helt alene i helgen og at jeg fra før av kjenner personalet, rutinene og avdelingen. Det gjør det litt tryggere. Jeg føler at jeg ikke har særlig kontroll enda og om jeg skulle vært hjemme hadde jeg nok brukt helgen til sykdom, dessverre. Jeg skal heldigvis få permisjoner etterhvert så fort jeg har litt mer kontroll. Men det er viktig å ta skritt gradvis slik at jeg får oppleve mestring, men samtidig får prøvd meg selv.

Denne helgen har jeg ingen spesifikke planer, men jeg tenker på å kanskje ta meg en tur til Storo i morgen for å titte litt. Jeg har jo fri utgang, noe som både er godt og vondt. Fri utgang mens jeg har vært innlagt har jeg vel ikke hatt siden jeg gikk i 10.klasse, men deilig er det! Så lenge jeg ikke bruker den til å gjøre dumme ting. Ellers skal jeg jobbe en del med tankene mine og motivasjon. Det er så vanskelig å beholde motivasjonen når man står midt i det vanskelige og vonde. Antrekket her er forresten ikke fra denne uken, jeg hadde bare glemt å vise dere det.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket og hva er dine planer for helgen?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg