ANTREKK: GLITTERSTRØMPEBUKSE OG SKJØRT

Wow, dette lyset fikk håret mitt til å se utrolig oransje ut, eller hva? Uansett, hva tror dere anledningen er for at jeg ordnet meg opp slik? Vel, ingen i grunn, jeg bare elsker å pynte meg opp, jeg. Når jeg først har fått meg glitterstrømpebukser må de jo prøves ut. Egentlig ville jeg ha kombinert dette med en helt enkel svart kjole som ikke er helt figurnær, men det eier jeg ikke så det ble dette. Jeg tror også det hadde blitt stilig med en stor oversized skjorte eller dressjakke til, for ikke å glemme en stor oversized strikkegenser!

 

 

I dag skal jeg en liten tur til Porsgrunn med Vibeke på trening faktisk! En sportsbutikk der har et arrangement med en treningstime hvor hele 150 stykker skal delta! Forstod jeg det rett så er det også en god del tilbud den dagen. Jeg tror iallfall det blir veldig gøy og hyggelig og jeg gleder meg veldig mye!

Ellers i dag har jeg vært på time på spiseenheten og vi har fortsatt ikke hørt noe fra RASP. Likevel, denne timen var godt å ha og jeg trengte den virkelig. Vi har også fått planlagt litt hva jeg skal fremover og hvordan vi skal planlegge det.

 

 

 

Liker du å pynte deg opp til vanlig?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Jeg er veldig glad i å pynte meg til hverdags. Med pynting på MIN måte 🙂 Stilig strømpebukse. Kult under “shorts” også. Jeg har en svart shorts nå, som jeg bytter på med mange forskjellige strømpebukser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg