ANTREKK I AUGUST OG SEPTEMBER

Hei dere! Jeg var ganske sliten i går, så jeg orket rett og slett ikke høre fra meg her på bloggen. Sånn er det noen dager og det er helt greit det. Fortsatt er jeg ganske sliten, men samtidig er det en del bedre i dag. Heldigvis! Nå har jeg nettopp drukket en stor energidrikke og sitter her med et lite koffeinsjokk haha uff. Det hjalp til å få meg mer våken i det minste.

Vanligvis poster jeg månedens antrekk hver eneste måned, men siden det ble så få antrekk i august valgte jeg å heller spare dem opp og poste dem sammen med antrekkene fra september. Det er forresten så gøy å kle seg på høsten, jeg føler man kan være mye mer kreativ på denne årstiden da det hverken er alt for kaldt eller alt for varmt. Det er mye mer man kan variere mellom og man kan kle seg i lag på lag. Dessuten elsker jeg strikkaplagg!

 

August:

 

 

September:

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Den hvite buksen + den svarte genseren og bildet under med den svarte buksen og den brune genseren! Men det du hadde satt sammen i et tidligere innlegg med oversized cardigan og oversized jeans var vanvittig bra ☺️ Elsket hatten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg