ANTREKK I ELNAGENSEREN

Denne genseren her i en nydelig lilla farge har jeg laget oppskriften til selv. Nå får dere dessverre ikke sett på disse bildene hvordan den ser ut bak, men det er der det “spennende” skjer (er du veldig nysgjerrig så finnes det et bilde HER). Jeg må virkelig slutte å utsette noen ting så himla lenge. Oppskriften til denne står kun kladdet ned i en notatbok og det er vel snart på tide å få det skrevet inn ordentlig på mac’en og regne om til forskjellige størrelser. For ikke å glemme at Turidgenseren må bli regnet om til flere størrelser. Mål for påsken, uten tvil!

Det er så deilig å kunne gå kledd slik uten å fryse! Dette her ble faktisk litt for varmt da jeg var ute og gikk en tur. Jeg tror forresten at denne genseren også blir nydelig å ha på sene sommerkvelder, det ser jeg frem til! Oppskriften er ikke så alt for vanskelig heller, det mest kompliserte er vel økningene ifm åpen rygg og i-cord kanter og snor. Jeg gleder meg til å gi ut denne!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg