ANTREKK I FEBRUAR

Wow, tiden flyr? Jeg synes ikke det er lenge siden jeg la ut alle antrekkene fra januar. Her kommer iallfall så og si alle antrekkene jeg postet på bloggen i februar, det er kun 2-3 antrekk som ikke er med her. Det er så artig å se tilbake på hvor variert stilen min er og hva som preger stilen min i forskjellige perioder. Denne måneden er det en god del classy, ungdommelig og litt røft synes jeg. Samtidig så er alle antrekkene meg, til tross for hvor ulike de er.

Jeg har jo selvfølgelig hatt ytterjakke over når jeg har gått med dette, jeg er jo ikke så gal at jeg går kun slik ute på vinteren haha. Men jakken blir alltid tatt av før bildene blir tatt, nettopp fordi det ikke er særlig gøy å se alle bilder med en dyne av en jakke. Da hadde jo alle antrekkene sett så og si like ut i tillegg. Jeg gleder meg en del til å slippe svæææære jakker når jeg er ute, samtidig er det litt trygt å kunne pakke seg inn og gjemme seg litt bort hehe.

Hvilket antrekk likte du best?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg